Technická podpora
Všechny vaše požadavky rádi vyřídíme v naší technické podpoře. Do technické podpory se můžete přihlásit na adrese https://www.binargon.cz/podpora/
V technické podpoře najdete zejména:
- Přehled svých webů a u nich objednaných modulů
- Všechny vystavené doklady (např. pokud potřebujete znovu vytisknout ztracenou fakturu)
- Možnost založit ticket (např. požadavek na úpravu)
- Správu svých emailů (možnost změnit heslo, založit novou emailovou schránku..)
Pravidla pro zakládání ticketů
Jak zajistit, aby byl Váš požadavek co nejrychleji a nejkvalitněji vyřízen?
Správa emailů
Jak založit email k projektu? Jak změnit heslo do emailové schránky? Jak se přihlásit do emailové schránky? Jak nastavit emailového klienta? Jak deaktivovat emailovou schránku? Jak nastavit přeposílání emailů? Co jsou Aliasy a jak je nastavit? Jak nastavit automatickou odpověď? Jak smazat email?
Správa přístupu do technické podpory
Jak přidat přístup do technické podpory? Jan nastavit přístup? Jak smazat přístup?
Technická podpora
Správa ticketů, Jak založit ticket, Úkol bez projektu
Správa webů
Osobní nastavení a změna hesla, Tisk smlouvy, Stav kreditu, Platební historie, Objednání a zrušení modulů
Jak se přihlásit?
Jak se přihlásit do technické podpory?
Kreditní systém Binargonu
Systém plateb, dobití kreditu, výhody kreditního systému