Hlavní stránka
>
Správa přístupu do technické podpory

Správa přístupu do technické podpory

V této záložce můžete nastavit přístupy dalších uživatelů do technické podpory k Vašemu projektu a jejich oprávnění – například schvalování kalkulací k požadavkům v ticketech. V případě, že máte projektů více, můžete rozdělit přístupy mezi jednotlivé uživatele, nebo naopak povolit jednomu uživateli přístup do technické podpory u všech Vašich projektů.

Po kliknutí na záložku „Správa přístupů“ (1) vidíte v tabulce přehled všech Vašich projektů (2) a pod nimi seznam všech emailů s přístupem do technické podpory k projektům. Na konci přehledu se Vám zobrazují přístupy pro Úkoly bez projektu (3).

 

Jak přidat přístup do technické podpory?

U příslušného projektu klikněte na Přidat přístup (4). Objeví se Vám dialogové okno s volbami.

Chcete – li přidat již existujícího uživatele, klikněte na tlačítko Přidat existujícího uživatele. Zadejte email uživatele, který si systém automaticky spáruje s již zadanými údaji. Takovýto uživatel se může přihlásit na základě stávajících přihlašovacích údajů s tím, že mu bude rozšířen přístup do technické podpory o další projekt.

V případě založení nového uživatele, klikněte na tlačítko Přidat nového uživatele a vyplňte všechny potřebné údaje. Pro získání hesla pro přístup do technické podpory, musí nový uživatel zadat na webové stránce https://manual.binargon.cz/prihlaseni/ email, zadaný při vytváření účtu, na který mu bude automaticky zasláno heslo.

Uživatel, který se přihlásí do technické podpory, má přístup pouze do ticketů k projektu, ke kterému byl jeho účet vytvořen.

 

Jak nastavit přístup?

U každého uživatele můžete nastavit možnost schvalování kalkulací a přístupu do správy přístupů zaznačením příslušného zaškrtávacího pole.

Označení zaškrtávacího pole pro schvalování kalkulací (5) opravňuje konkrétního uživatele odsouhlasit nebo zamítnout kalkulaci, vytvořenou na základě požadavku v ticketu pro konkrétní projekt.

Označení zaškrtávacího pole pro přístup do správy přístupu (6) opravňuje konkrétního uživatele ke vstupu do nastavení přístupu konkrétních projektů a k jakýmkoliv změnám v tomto nastavení.

Nezapomeňte všechny změny uložit kliknutím na tlačítko Uložit (7).

 

Jak smazat přístup?                       

Přístup uživatele smažete kliknutím na smazat (8) v příslušném řádku.