Hlavní stránka
>
Přenos objednávek z Allegro do e-shopu

Přenos objednávek z Allegro do e-shopu

Pokud jste nainstalovali vše potřebné pro prodej na Allegro.cz a exportovali na něj produkty, můžete začít prodávat. Objednávky, které vzniknou na Allegro.pl se přenesou do vašeho eshopu, kde je můžete nadále zpracovat standardním způsobem

Objednávky se budou přenášet automaticky, nemusíte "na nic klikat", ani nijak import spouštět ručně.

Přenos stavu objednávky

Nové objednávky

Pokud na Allegru vznikne nová objednávka, může ji Allegro přiřadit jeden z těchto stavů: 

  1. Čeká na zaplacení
  2. Určeno ke zpracování

V nastavení (Horní menu - nastavení - nastavení - allegro) můžete zvolit, jaký stav se má objednávce nastavit (například: pokud přijde objednávka "Určeno ke zpracování", má se jí přiřadit stav "Allegro - potvrzená objednávka")

Přenos stavu na Allegro 

Pokud chcete (není to ze strany Allegro vyžadováno), můžete stav objednávky přenášet i opačně (pokud změníte stav objednávky ve svém eshopu, přenese se na Allegro). V takovém případě je třeba v číselníku stavů (Horní menu - číselníky - číselník stavů objednávek) přiřadit vašim stavům odpovídající stav na Allegro.pl

Kdy můžu začít zpracovávat objednávku z Allegra?

Allegro umožňuje zákazníkům změnit jejich objednávku ještě i určitý čas po odeslání. Jakmile můžete začít objednávku zpracovávat, přepne ji allegro do stavu "Určeno ke zpracování".

poznámka: v interní poznámce objednávky v tom případě přibude záznam "READY_FOR_PROCESSING"