Hlavní stránka
>
Jak převést existující doménu

Jak převést existující doménu

Pokud již nějakou doménu vlastníte a chcete na ní rozběhnout eshop či web u Binargonu, je nejjednodušším způsobem změnit technického správce a o vše ostatní už se postará Binargon. (Jak postupovat, pokud se chcete o doménu starat sami najdete v článku "Chci si doménu spravovat sám")

  1. Napište do technické podpory požadavek, do kterého napíšete název domény, kterou chcete nechat převést.
  2. Na email, který jste při registraci uvedli, vám příjde tzv. AUTH-ID kód. Email s tímto kódem nám přepošlete (ideálně jej zkopírujte do ticketu). AUTH-ID které vám příjde nám musíte předat co nejdříve - je to proto, že každé AUTH-ID má omezenou dobu platnosti na 24 hodin.
  3. Další kroky již zařídí Binargon

 

Pokud Vám AUTH-ID nedorazí, mohlo dojít k jedné z následujících situací:

  1. Nemáte správný email

    Když jste registrovali svou doménu, museli jste u ní povinně zadat emailovou adresu. AUTH-ID je vždy zasíláno pouze na tuto emailovou adresu a žádnou jinou. Pokud již k této adrese nemáte přístup, prostudujte si článek jak převést existující doménu, pokud jsem ztratil ověřovací email

  2. Doména je zamčená

    U zahraničních domén může dojít k tomu, že doména je tzv. zamčená. Znamená to, že aktuální technický správce (firma, u které jste doménu registrovali, nebo ke které jste doménu později převedli) brání jejímu převodu. V takovém případě je potřeba se přihlásit do technické podpory tohoto správce a doménu odemknout. Pokud jste do tohoto rozhraní ztratili přístupy, požádejte jejich technickou podporu o zaslání nových přístupů. Bohužel zde není jiný způsob, jak toto udělat.

 

Rozdíl mezi vlastníkem a správcem

U domény rozlišujeme 2 základní pojmy

Vlastník domény je osoba nebo firma, které doména patří (tedy vy)
Technický správce je osoba nebo firma, která u domény nastavuje veškeré technické údaje.

 

 

 

..