Hlavní stránka
>
Jak založit novou platbu?

Jak založit novou platbu?

Přejděte do modulu přehledu doprav a plateb (horní menu → nastavení → Správa dopravy a platby) nahoře klikněte na tlačítko „přidat platbu“.

Do základního nastavení vložte název platby, pod kterým jej Vaši zákazníci uvidí v eshopu.

Výběrem z rozbalovacího menu nastavte zobrazení platby v eshopu a následně určete pořadí, ve kterém se bude tato platba zobrazovat Vaším zákazníkům.

Veškerá nastavení uložte kliknutím na tlačítko „uložit změny“.

 

Zobrazování platby

V tabulce s přehledem plateb se u každé konkrétní platby v levém sloupci nachází zaškrtávací pole. Označením nebo neoznačením tohoto pole můžete nastavit, bude-li konkrétní platba v eshopu Vašim zákazníkům zobrazována či nikoliv.

Tohoto zaškrtávacího pole můžete využít v případě, že máte více jazykových mutací eshopu a k nim rozdílné možnosti plateb. Ke každé jazykové mutaci, jejichž přehled se zobrazuje v levé části obrazovky pod Horním menu, můžete zobrazit jen určité platební možnosti. Kliknutím na kteroukoliv z nich a následně v Horní menu -> Správa dopravy a platby můžete zviditelnit nebo skrýt konkrétní způsoby platby.

 

Náš systém podporuje tyto platební brány:

GoPay

PayU

PayPal

TrustPay

VÚB ePlatba

ePlatba (Raiffeisen)

Walletone W1

Skrill (money bookers)

Platební karty Global Payments

Platební karty Česká spořitelna

Videoboard

Twisto

Kup najisto

Splátkový prodej

Essox

Cetelem

HomeCredit

Cofidis iPlatba

Quatro