Jak se přihlásit?
Podpora Vám poskytuje ucelený, nezávislý přehled o stavu Vašeho kreditu, platební historii, možnost tisku daňových dokladů, nastavení přístupu či emailů k Vašim projektům a samozřejmě zadávání požadavků, či hlášení případných chyb, kterými se následně zabývají naši pracovníci.
Jak se přihlásit a odhlásit do a z technické podpory?
Pro přihlášení do technické podpory potřebujete login a heslo, které Vám bylo, nebo v nejbližší době bude zasláno emailem.
Ve svém internetovém prohlížeči přejděte na stránku manual.binargon.cz. Klikněte na tlačítko se zámkem a nápisem „podpora“ vpravo nahoře.
Do textového pole se jménem zadejte svůj login (1), do textového pole s heslem (2) zadejte heslo a klikněte na tlačítko odeslat. Potvrďte své přihlášení kliknutím na tlačítko „pokračovat“.
V případě, že jste zapomněli své heslo, vyplňte email, který jste použili při registraci (3), a na který Vám bude kliknutím na tlačítko Odeslat (4) zasláno nové heslo pro přístup do administrace.
Z technické podpory se odhlásíte kliknutím na odkaz „Odhlásit se“ v levé horním rohu obrazovky. Potvrďte své odhlášení kliknutím na „pokračovat“.