Hlavní stránka
>
Dodavatelské objednávky

Dodavatelské objednávky

Otázka: kde zalozim novou objednavku, abych do ni mohl nasledne vkladat zbozi v komunikace/dodavatele to nevidim

Odpověď: komunikace / dodavatele - doporučeno(pouze rezervace) - Produkty k objednání a zde nabídne systém doporučené množství k objednání.

- Zaškrtneme produkty, které chceme naskladni po levé straně

- vybereme nová objednávka(datum)

-potvrdíme

 

Otázka: Pokud vlozim zbozi do objednavky, kde se mi objednavka objevi

Odpověď: V levém sloupci vybereme existující objednávky a zvolíme nově vytvořenou objednávku.

 

Otázka: Jak zpusobem ji zaslu dodavateli emailem, pokud u nich vylozene neobjednavam zbozi pres jejich web

Odpověď: Vyexportuji objednávku do PDF/CSV a odešlu ji dodavateli emailem.

 

Otázka: Pokud nam zbozi od dodavatele prijde, jak ji jednoduse sparuji s objednavku u nas v administraci

Odpověď:  Tlačítko předvyplnit skutečně dorazilo a pokud je vše v pořádku nastavíme objednávku jako vyřízenou a po té tlačítkem naskladníte do požadovaného skladu. 

 

Otázka: Pokud objednavka od dodavatel bude jina, jako je vice zbozi a nebo slouci 2 nase objednavky do 1, jak se da s tim pracovat

Odpověď: Potom tedy zvolte produkty které chcete přidat a místo nového objednávky zvolíte obj. existující

 

Otázka: Jak poznam, ze dane zbozi je jiz objednano, casto objednavame u daneho dodavatel zbozi i 3-4 tydne, kde treba 1. i 2. objednavka jeste neprisla a uz u nej objednavame dalsi zbozi, jde mi o to jak poznam to, abych zbozi neobjednal znovu to stejne, pokud jeste neprislo

Odpověď: Zvolíte existující objednávky daného výrobce v levém sloupci. Popřípadě v přehledech produktu, najdete kolonku obj. u dodavatele. Tam uvidíte počet kusů, které již byly objednány.