Typy objednávek
K čemu slouží typy objednávek?
Typy objednávek slouží k rozdělení objednávek podle toho, jak byla objednávka získána. Typem může být například objednávka z eshopu, telefonická objednávka a podobně.
Podle typu objednávky lze v eshopu:
- určit zdroj objednávky
byla objednávka vytvořena v eshopu, nebo telefonicky? - filtrovat
v přehledu objednávek si můžete vypsat pouze objednávky založené z administrace
Kde uvidím typy objednávek?
Seznam typů, které si tímto nastavením určíte, se Vám objeví jako rozbalovací menu v Zakázky → Objednávky v detailu objednávky - tzn. u konkrétní objednávky můžete kdykoliv změnit její typ ( Horní menu → zakázky → Objednávky → detailu objednávky).
Dle typů můžete objednávky filtrovat v jejich přehledu (Horní menu → Objednávky). V případě, že se Vám nezobrazuje lišta s filtry, klikněte na tlačítko Zobrazit fitlry.
Jak přidat nový typ?
Nový typ objednávky přídáte kliknutím na tlačítko Přidat typ. Nyní stačí už jen vyplnit jeho název a vytvoření uložit kliknutím na Uložit změny.
Smazat typ objednávky můžete kliknutím na Smazat v příslušném řádku. Změna se trvale projeví až po kliknutí na tlačítko Uložit změny.
Co když nějaký typ smažu?
Pokud z číselníku smažete stav/typ objednávky a číselník budete chtít uložit, administrace se vás zeptá, čím má jednotlivé smazané stavy/typy nahradit.
Příklad: smažete stav/typ "Objednávky z Aurka" a určíte, že všechny objednávky s tímto stavem/typem mají mít nově stav "Jiný typ".