Práce s výpisem objednávek - filtrování
Filtry objednávek slouží k vyhledání / vyfiltrování objednávek podle zvolených kritérií. Umožní například vypsat všechny s dobropisem, nebo objednávky s určitou dopravou.
Základní filtry objednávek
Základní filtry jsou filtry, které jsou již přednastaveny v administraci Vašeho eshopu (Horní menu → Zakázky → Objednávky). Jedná se o rozbalovací menu pod lištou s tlačítky (ve výchozím stavu je zde zvoleno "Všechny objednávky, kromě smazaných")
Výběrem některé z přednastavených položek si vyfiltrujete objednávky, které splňují danou podmínku.
Pokročilé filtry objednávek
Pokročilé filtry se Vám objeví po kliknutí na tlačítko Zobrazit filtry. V základním nastavení můžete používat tyto filtry:
- Dle stavu
- Dle způsobu dopravy
- Dle způsobu platby
- Dle způsobu objednání
- Dle zákazníka
- Dle stavu platby
- V rozsahu určitého období
- Dle nastaveného data, do kdy musí být objednávka hotova
- Dle cenového rozmezí
Po nastavení požadovaných filtrů výběrem z položek z rozbalovacích menu klikněte na tlačítko Filtruj. Po se Vám zobrazí všechny objednávky odpovídající nastaveným filtrům.
Vytváření vlastních filtrů
V případě, že používáte některá nastavení filtrů pravidelně, můžete si je uložit jako vlastní filtr. (Ten se se následně objeví v rolovacím menu u přednastavených filtru v sekci Vlastní filtry.) Od této chvíle jej nemusíte složitě nastavovat, stačí jej vybrat ze seznamu filtrů.
Jak vytvořit vlastní filtr
- Nastavte si filtr z nabídnutých filtrů, který si chcete uchovat pro použití do budoucna (viz Pokročilé filtry objednávek).
- Klikněte na tlačítko Filtruj. Zobrazí se Vám všechny objednávky odpovídající nastavení filtrů.
- Klikněte na tlačítko Editovat nad lištou s filtry. Otevře se Vám dialogové okno.
- Do příslušného textového pole vepište název vytvořeného filtru.
- Klikněte na Vytvořit filtr. Vytvořený filtr se Vám následně objeví jako položka v rozbalovacím menu se základními filtry.